Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger


Tangisan Anak Palestin

Saturday, August 16, 2008

Nasiruddin - Sahabatku Yang Disayangi

Assalamu'alaikum. kepada pembaca blog, anda pasti tertanya ke mana saya pergi selama ini. Saya sibuk sikit. Maafkan saya ya. Hari ini saya nak kongsi dengan anda mengenai sahabat saya yang saya rindu selama ini. Hanya dia saja yang baik. Tuhan telah pertemukan kami buat kali pertama di pondok Madrasah Al-hidayah. Sekarang dia berada di Mesir. Memang saya rindu pada dia. Baru tadi saya sms dengan dia. Memang rasa macam hari kelmarin. Namun saya sentiasa mendoakan dimana saja anda berada. Ini gambar kawan saya :-

Ini gambar beliau semasa konvokesyen di Mesir (disebelah kiri sekali)


Haa, inilah dia (handsome kan). Dia bakal menjadi Ulama. "Ana yakin dengan Anta".

Wow, nampak macam tok arab laa.

Ini gambar ketika di mukriq Imam Syafi'e (Imam Wakie')



Pesanan untuk Nasiruddin-
ana pasti anta telah lihat blog ana. Ana yakin rakyat Malaysia nak lihat anta balik dengan 1000 kejayaan. Jaga diri bebaik ya. Semoga Allah merahmati Anta dalam setiap perjuangan.

Doa untuk anta

Ya Allah padaMu aku bermohon, hidupkan Nasiruddin sahabatku seperti ulama. Jagalah dia dimana saja dia berada. Ya Allah, aku mohon padaMu, supaya sahabatku ini diberi kejayaan dunia dan akhirat. Ya Allah, selama ini aku bercita-cita ingin menjadi ulama tapi aku tahu cita-citaku tak kesampaian namun takdirkanlah sahabatku ini menyambung impian aku. Ya Allah, berikanlah kekuatan pada sahabatku dalam menempuhi pelbagai rintangan dalam mengejar impian. Ya Allah makbulkan doa ku ini. Amin Ya Rabbal 'alamin.

0 comments:

Size: 300 X 250 pixels

Adakah Anda Pantas