Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger


Tangisan Anak Palestin

Friday, August 15, 2008

Pakej Lengkap Perniagaan Internet

http://www.monakas.com?a_aid=456c42a1

"Bernarkah ini merupakan pakej lengkap perniagaan
Internet"?

Untuk menjawab soalan ini, mari kita ikuti ulasan
yang saya dapat simpulkan setelah meneliti produk
dari Monakas.

Produk dari Monakas merupakan satu pakej keahlian
di mana anda akan diberikan akses kepada e-book
(yang boleh dibaca di web) dan juga video-video
tutorial yang dihasilkan oleh saudara Mohd Najib.

Di dalam ebook yang disediakan ini, Sifu saya En Mohd
Najib menerangkan dengan lebih lanjut bagaimana
anda boleh memulakan perniagaan Internet anda
bermula daripada elemen-elemen penting seperti
kenapa anda perlukan perniagaan internet sehinggalah
bagaimana anda boleh membina laman web jualan,
integrasikan kemudahan penerimaan bayaran melalui
kad kredit di laman web sehinggalah ke tajuk yang
merangkumi aplikasi program affiliate ke dalam
laman web anda.

Walaubagaimanapun, apa yang menarik perhatian
saya ialah pelbagai video tutorial yang berkualiti
yang dihasilkan oleh En Mohd Najib untuk tontonan
anda.

Terdapat lebih daripada 30 video tutorial yang
berkaitan dengan perniagaan internet dihasilkan
oleh beliau...

...dan ini adalah sesuatu yang memang saya tidak
jumpa di dalam produk berbahasa Malaysia sebelum
ini.

Jika anda baru hendak memulakan perniagaan internet
dan tidak tahu mengenai proses meletakkan link
untuk menerima kad kredit dan pelbagai soalan
teknikal yang berkaitan, anda tidak perlu menyelak
dan membaca ebook - cuma klik ke beberapa laman
web di dalam bahagian ahli Monakas dan anda tonton
dan pelajari.

Ianya lebih mudah untuk belajar melalui video
dan anda pula lebih senang memahaminya.

Jika ditanya sekali lagi kepada saya adakah pakej
monakas ini lengkap, saya boleh katakan yang ianya
dapat menjawap hampir ke semua soalan asas yang
kebanyakan "newbie" (mereka yang baru berkecimpung
di dalam perniagaan internet) selalu ajukan.

Mengenai harganya pula...

Terus terang saya katakan yang ilmu yang anda
akan dapat daripada Mohd Najib adalah melebihi
daripada apa yang anda akan bayar.

Produk sebegini boleh dijadikan bahan untuk seminar
dan beliau boleh caj dari RM397 hingga RM497 setiap
orang.

Tetapi anda tidak perlu bayar sehingga harga yang
saya nyatakan di atas... sila lawati laman web
di bawah dan lihat sendiri harga yang memang amat
menarik dan berbaloi ini:

http://www.monakas.com?a_aid=456c42a1

Dan sebelum saya akhiri di sini, saya juga ingin
menekankan yang laman web Monakas juga menyediakan
program affiliate mereka sendiri di mana sekiranya
anda membeli produk Monakas, anda berpotensi menyertai
program affiliate 2 level (dibuka kepada pembeli)
tetapi jika anda adalah affiliate tanpa membuat
pembelian, anda cuma boleh menyertai program affiliate
1 level sahaja.

Apakah program affiliate 1 level dan 2 level?

Program affiliate 1 level ialah program di mana jika
anda membuat jualan sebagai affiliate, anda akan
mendapat komisyen hasil dari jualan anda sendiri.

Program affiliate 2 level ialah program di mana jika
anda dapat mendaftar affiliate lain dan mereka
menghasilkan jualan, anda juga akan mendapat komisyen
selain daripada jualan peribadi yang anda lakukan.

Jadi, anda dapat lihat di sini yang ianya amat
berbaloi untuk anda mendapatkan produk saudara
Mohd Najib ini kerana di samping dapat mempelajari
ilmu yang berguna ini, anda juga berpotensi menjadi
rakan niaga dan mendapat komisyen hasil daripada
jualan affiliate.

Akhir kata, saya ucapkan terima kasih kepada En Mohd

Najib untuk produk berkualiti ini. Saya telah
membaca ebook ini dan menonton beberapa video tutorial
yang dihasilkan dan ianya adalah satu produk yang
mendapat rekomendasi yang tinggi daripada saya -
terutamanya kepada mereka yang masih tercari-cari
dan tertanya-tanya mengenai pelbagai soalan berkaitan
perniagaan internet.

Syor saya - dapatkan produk dari Sifu saya, En Mohd Najib hari
ini juga...

Jika anda berminat klik dibawah

http://www.monakas.com?a_aid=456c42a1

atau kilik banner di sebelah kanan yang bertajuk mai klik sini

0 comments:

Size: 300 X 250 pixels

Adakah Anda Pantas